Min bloggliste

fredag 25. mai 2012


BEDROOOMS....


På soverommene hadde vi lyst til å bruke litt farger, tørre å prøve ut andre farger enn det tidløse som vi har valgt ellers i huset. Her er en sneakpeak på fargene på to av soverommene( gjesterommene).På våres soverom har vi safet med fargevalget, der har vi valgt en som heter teblomst, malte første strøket i dag så håper jeg blir fornøyd når jeg er ferdig. På vårt soverom vil jeg bruke linfarger så da fant vi ut at lyst rom ville passe best. Og ikke minst vil jeg framheve den fine sengen vi har kjøpt.



På dette gjesterommet har vi valgt denne fargen som heter gustaviansk blå, nydelig farge. Med det første så tenkte jeg hjelp det ser ut som jeg har tenkt å gjøre klart til en framtidig gutte baby, men når jeg fikk sett litt mer på den så er jeg veldig fornøyd. Med hvite lister og hvit sengegavl så trur jeg det blir et koselig gjesterom/ kontor.Jeg merker at jeg har blitt veldig glad i grå blå farger for tiden eller egentlig farger generelt. Skyggeblå er jo også en fantastisk farge. 



Dette er gjesterommet oppe, hva syns dere om tapeten?Kan minnes om bestemors gamle soverom. Tenk at dette er på vei tilbake, jeg falt pladask for denne tapeten. Jeg er så glad i grønn også, grønt brunt og hvitt er fantasiske farger sammen. Vi Valgte og tapetesere en vegg og male resten av rommet i den samme grønnfargen som er i tapeten for at det skulle gli mest mulig inn i hverandre. Gyngestolen har jeg kjøpt på bruktmarked, den skal pusses og males hvit, planen er at den skal havne på Frida sitt rom tilslutt.
Med dette soverommet har jeg mangen planer, gleder meg til å begynne. No er det snart bare golv som mangler. Det nærmer seg innflytting med store skritt. Om en måned håper jeg vi er inne.



Ha en fin helg!

-Linda- 

2 kommentarer:

Inger Beathe sa...

Så kjekt at du har starta blogg!! Eg like bloggar, spesielt interiørbloggar:) Klem fra Inger BEathe

Fridas lille hjem sa...

så kjekt at du synes det :)Ja, eg var litt fram og tilbake om jeg skulle starte, men syns det er veldig kjekt :)