Min bloggliste

søndag 27. mai 2012

KJØKKEN VÅRT!




Vi har valgt herregårdskjøkken fra sunde snekkeri som ligger på husnes. Vi fikk skreddersy det akkurat slik vi ville, ganske greit. Drømmen er Kvanum kjøkken, men det er syykkt dyrt så det var ikke aktuelt, det er jo tross alt en bruksvare som jeg ikke orker være livredd for. Vi har brukt mye tid på planlegging av kjøkkenet og det var mye frem og tilbake om vi skulle ha kjøkkenøy eller ikke,siden den ville ta mye av romfølelsen, men vi endet opp med kjøkkenøy likevel,hva skal man med danseplass på kjøkkenet? det skal jo være mest mulig praktisk og korte avstander til det meste synes jeg hvertfall.Og i tillegg så virker det koslig og kunne lage mat og se på gjestene samtidig. 




Når jeg valgte kjøkkenøy så fikk jeg plass til sittebenk under vinduet, jeg syns det er så koselig.
Gleder meg til å pynte med skinn og puter.


Dårlige bilder, jeg måtte ta bilde av dataskjermen, bildene er sendt som pdf filer så da får jeg ikke lagret dem på dataen.




Første levering kom forrige uke, blant annet denne åpne hyllen som er over vasken. Knotter mangler.
Syns det var greit å bryte litt på langveggen, det hadde blitt mye med bare tette overskap. 


Jeg har lyst å tapetesere inni hyllen for å få litt farge inne på kjøkkenet, jeg er så glad i denne pip tapeten fra borås. Jeg har valgt den på vaskerommet også, som hvert øyeblikk er ferdig flislagt. Der har vi velgt brune fliser. 




Håper dere har hatt en strålede helg.

-Linda-

Ingen kommentarer: