Min bloggliste

mandag 21. mai 2012

FAVORITTER....




TM design er klart en av mine favoritter når det kommer til interiør og møblering, de har fantastisk mye fint,så her kan drømmene bare løpe løpsk. Jeg har allerede bestilt denne fantastiske sengen derfra. Den er her faktisk hvert øyeblikk. 



Linken finner dere her





I gangen har jeg lyst å ha et konsollbord,på en måte så er jeg litt lei av lyse møbler, så en blanding
tror jeg hadde vært fint.
Jeg har tenkt litt på dette som også er fra TM design, jeg elsker den slitte looken, jeg kjenner jeg
liker tanken på å blande inn litt sorte møbler. Og sjekk det speilet, er det ikke fint? 





I dag kommer første levering av kjøkkenet vårt, eg er så spent. Det
har vi bestilt på sunde snekkeri, så her har vi skreddersydd kjøkkenet akkurat som vi 
ville.








Mandagsklem fra
Linda

Ingen kommentarer: