Min bloggliste

mandag 28. mai 2012

PUSS PUSS SÅ FÅR DU EN SUSS...


I dag har jeg pusset rekkverket på terrassen så nå er det klart til å grunnes, fy så jeg gruer meg, det er en skikkelig drittjobb. Jeg har ikke så god tålmodighet når det gjelder puttlearbeid. Min kjære mor har frivillig sagt at hun kan male rekkverket, gjett om jeg ble glad for å høre det. Så et strøk grunning det skal jeg klare. 

Ellers har jeg fått ryddet og gjort klart så den kjære snekkeren min kunne begynne å legge gulv. Det har ikke blitt så mye jobbing i huset denne helgen, vi valgte å ha litt kosetid sammen siden det var så fint vær. Det blir ikke mye familetid når man bygger hus. Hvertfall ikke no som han jobber borte i vekene og i huset i helgene. Det er rart hva som går om man bare har den rette innstillingen.




Gulvet vi har valgt heter historisk eik, vi har valgt laminat i hele huset, vi legger tynne matter under (første bilde)for å få det litt lunere og myekere å gå på. Denne fargen har vi velgt i hele første etasje. Oppe skal jeg ha en lysere en. Det var mye frem og tilbake om det skulle bli laminat eller parkett. Men vi endte med laminat siden det tåler litt mer. 




Mandagsklem fra

-Linda-



1 kommentar:

Anonym sa...

Lekre farger sammen:)