Min bloggliste

tirsdag 29. mai 2012


BRUKSBADET....


Heisann alle sammen,har dere hatt en fin pinse? Vi har vel ikke hatt en så fin helg på lenge,vi har tilbrakt mye av tiden i huset, men det har også blitt tid til familie og venner innimellom vi har hvertfall kost oss. Syns det er greit å jobbe i huset også, deilig å se at det nærmer seg innflytting. Så er det kjekt at jeg får bidra med noe også.


 Nå er badet i 1.etasje snart ferdig flislagt, vi venter bare på rørleggeren som skal sette opp toalett kassen. Spørs om det ordner seg før vi reiser på ferie på fredag, så jeg får vise dere resultatet når jeg kommer hjem igjen. Vi har jo hatt det så varmt og fint hjemme her, men det er allikevel noe med det å reise bort. Gleder oss masse, er veldig spent på hvordan lille tuppa vår tar varmen der nede.Vi skal reise til kolymbia som ligger på Rhodos, vi har bestillt all inclusive for første gang, det blir spennende.



Flisene er fra right price tiles, vi har valgt de samme flisene på gulv og vegger,utenom en vegg der vi har valgt noen som er hvite, kan skinne litt i lysegrått. Vi skal ha hvite fuger på veggene og lysegrå på gulvet, er veldig spent på å se når alt blir ferdig. I dusjen har vi valgt rullestein, det er så herlig å stå på. Eneste minuset er at det må behandles hvert år, men det skal jeg klare.



Her ser dere veggen med lysere fliser, her kommer det dobbel baderomsinnredning med to frittstående vasker.




Hva syns dere så langt?



-Linda-

1 kommentar:

nina sa...

åå, så fint det blir! blir så spennende å se det når det er ferdi, flink du er søss :)