Min bloggliste

onsdag 30. mai 2012



BARNEROM...


Hei og Hopp, der fikk jeg jammen tid til å visa dere litt av hva jeg har tenkt på Frida sitt soverom. I dag er en stressende dag kjenner jeg, må få klart alt til vi skal reise imorgen, det er ikke lett med ei aktiv lita jente som er over alt, i tillegg så har lille tuppa mi blitt forkjøla også. Er ikke det typisk når man skal ut å reise?




Her er fargen vi har valgt. Det er ferdigmalt, men jeg har ikke fått tatt skikkelig bilde av det enda, men det er en skikkelig lekker gammel rosa farge, rolig og harmonisk.




Siden vi har valgt å male hele rommet i denne fargen, så kommer møblene til å gå i hvitt, jeg skal pusse og male en gyngestol hvit som skal stå der inne, må jo ha en koslig plass å sitte når vi skal lese god natta bøker.




Elsker denne sengehimmelen, trur den vil passe godt inne på rommet til
Frida.



Sengehimmelen fant jeg her,







Har dere sett barnemøblene til oliver furniture,?
de er så skjønne.














Syns møblene forsvinner litt her på bildet siden alt er hvitt, men når du får en bakgrunnsfarge som er litt farge på så kommer de mer frem, syns de er supersøte, spesielt det bordet med benken og stolene.




Min søte bestemor har sagt at jeg skal få et gammelt skap som hun og bestefaren min kjøpte da de flytta sammen i huset der hun bor nå,bestemoren min nærmer seg 80 år, så det jeg kan si er at det skapet er ganske gammelt, det er så koselig med sånne gamle skatter, det betyr enda mer når det kommer fra nær familie. Skapet skal jeg pusse, male og planen er at jeg vil tapetesere det inni,det skal bli Fridas klesskap
. Men ting tar tid så det blir ikke helt med det første, men er litt
spennendes med sånne småprosjekter. 


Gleder meg til å kunne begynne med interiøret, vi skal legge ferdig gulvet når vi kommer hjem fra ferie,
så da er det bare til å vaske det ned og da kan jeg faktisk begynne med hennes rom og forhåpentligvis snart vårt. Kjenner det skal bli deilig å få henne på eget rom,her vi bor nå så sover hun på våres rom og i tillegg må du gå gjennom vårt soverom for å bruke toalettet,og det gjelder gjestene også, skikkelig teite løsninger, men det har funket sånn passe. Men nå kjenner jeg at det kribler i hele meg til å få komt meg inn i nye huset.






Snart helg folkens, ukene flyger.


Ha en fantastisk torsdag!




-Linda-



1 kommentar:

Anonym sa...

Hei =)

Fantastisk fin farge du har på barnerommet. :D
Jeg lurer veldig på hva fargen heter?! Fargekode? Hadde satt utrolig stor pris på å få den :) Jeg sliter sånn med å finne den rette fargen til mi lille prinsesse.

Hilsen
Linn