Min bloggliste

onsdag 30. mai 2012





TAKLAMPER, HVA SKAL MAN VELGE?

Hjelp sier jeg bare,det er jo så mye fint å velge mellom. Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken stil jeg skal kjøre, jeg er glad i det romantiske, herskapelige og den industrielle looken. Hmm, kanskje det må bli en god blanding. Min svake side må være at jeg er så utrolig ubesluttsom, jeg tror jeg har bestemt meg for en ting og dagen eller uka etter har jeg kanskje ombestemt meg igjen 3 ganger. Huff, er det noen som kjenner seg igjen?

Når man bygger hus så vil en jo være fornøyd, en har jo sett for seg oppi hode hvordan alt skal se ut, og det er jo ikke alltid det blir helt sånn, det er ikke alltid like lett å få tanker og realitet til å stemme. 


Det jeg har lært er at det er viktig å være motagelig for tips, det er lett å få tunnelsyn når man sitter midt i det. Det er lett å bli for opphengt i hvordan en har sett det for seg, at det praktiske ofte blir satt til siden fordi du vil heller at det bare skal se pent ut, men når man flytter inn så betyr praktiske løsninger veldig mye, så en god blanding av begge deler er vel det beste.



Over spisebordet på kjøkkenet vil jeg ha to taklamper,jeg skal også ha en taklampe over finsofaen i stua ,men hvilken det har jeg ikke bestemt meg for, har du noen tips kanskje?


Skjell lampene fra Zanz er bare superlekre.


Tine K sine lamper er jo også fantastisk fine.

Så har du disse industrilampene da som jeg også liker så godt, dette skal ikke bli enkelt merker jeg.





Jeg har jo litt tid på meg enda, det tar jo lang til å bo seg til også.


Ha en fin dag dere!

-Linda-



2 kommentarer:

Helene sa...

Har akkurat det samma problemet som deg Linda, å finna lampar e ikkje lett! Men, har vertfall ein liten tanke om at eg syns de e kjempe kult me litt indusripreg preg på kjøkkenet. E jo på ein måte ein "arbeidsplass" og eg syns at de er tøft og ha ein litt røffare stil der og heller mjuka de opp me litt meir "mjuke" lampar i ståvo:-) men om sagt, umulig å velga! ;-) lykke til!

Fridas lille hjem sa...

Det var faktisk et veldig godt tips, har ikke tenkt på det på den måten før, fint å blande det industrielle med det litt meir romantiske,spesielt på kjøkkenet! Lykke til på lampekjøpingen til deg og:)