Min bloggliste

tirsdag 5. juni 2012


FLISING AV GJESTEBAD

Kjenner det blir skikkelig spennende å komme hjem fra ferie denne gangen, for på mandag begynte flisleggeren å flise gjestebadet oppe og i tillegg så blir kjøkkenet ferdig. Flisene vi har valgt heter renaissance ivory,de er fra italia og er bestilt i Lier.  Vi bestemte tidlig at det var slike fliser vi ønsket, både farge og mønster, men det var ikke like lett å finne. Men takk til Bella fliser som hadde alt, vi fikk kjempegod service. så de kan jeg varmt anbefale videre.


Ene veggen skal da være murstein, den bak badekaret. Jeg elsker mursteinsfliser!



Badekarte skal flises inn av disse mosaikk flisene.

På gulvet skal vi ha 60x60 fliser, og veggen skal vi ha 30x60 liggendes.


Så har vi jo denne vasken som jeg gleder meg sånn til å få på plass. Tror den vil passe godt inn sammen med de flisene, hva tror dere?




Det var litt om badet, håper dere liker det.


Ellers koser vi oss fremdeles her nede på ferie, det ble litt tid til blogging likevel. Vi har Internett på rommet, og tuppa må jo legge seg litt tidlig. 




-Linda-





Ingen kommentarer: