Min bloggliste

mandag 25. juni 2012




STADIG FRAMSKRITT

Da var det mandag igjen,håper dere har hatt en strålende helg og kost dere masse,det har vi sjølv om det har vært mye jobbing så er det kos også. 
 Deilig når det er så lyst å fint om kveldene,får litt ekstra energi og må man jobbe litt utover kvelden så gjør det ingenting, hadde det bare alltid vær så lyst ,det hadde vært herlig. Eneste positive med mørket er at det er koslig å tenne stearinlys, det liker jeg. Men utenom det så foretrekker jeg lyse dager.

Jeg har litt news å vise dere fra helgas innsats. Dere har allerede fått sett litt, men her 
kommer et lite bildedryss fra vaskerommet.


Litt rot her og der,men dere får bare se bort i fra det, på onsdag kommer innredningen så da har vi nok å gjøre i helga med å skru sammen vist vi får tid til det. Da blir det vel litt ikea-banning og tenker jeg, Har dere sett den? Vist ikke så må dere ta turen innom her å se den, haha! Den er litt morsom.

 På dette bilde og det over er tatt fra ytterdøra og inn på vaskerommet. Jeg har malt to av veggene i den samme blåfargen som bakgrunnsfargen på tapeten. Tror jeg må kjøpe meg ny linse med vidvinkel for å få tatt litt bedre bilder.


Vaskerommet sett fra da du går inn fra kjellerstua. 
Hva syns dere? Er spent på litt meninger, ris eller ros. Jeg tar imot alt.

I huset denne uka er det mye som skjer, i dag begynte de på peisen, og som jeg har sagt før så er jeg veldig spent på den. Det er en av de tingene i huset jeg ikke helt klarer og se for meg og det gjør det ekstra spennende. Badet oppe skal flises ferdig denne uka, og muligens fikk flisleggeren tid til å flise kjøkkenet også, det håper jeg. 

Da var det ro i huset så nå er det bare til å surfe nettet rundt for å finne armaturer til begge bad, kjøkken og vaskerom. 

Ha en fin mandagskveld!

-Linda-

2 kommentarer:

Mamma sa...

Den tapeten er helt nydelig.. og de malte veggene passer perfekt..Vaskerommet blir både flott og praktisk.. Masse god skap plass får dere og:)

Nina sa...

tapeten blei jo kjempe fin:)