Min bloggliste

mandag 4. juni 2012

Hei kjære dere!

En liten hilsen fra Rhodos, her koser vi oss glugg. Godt å reise vekk fra både hus og hjem og alt. Vi slapper
av til tusen, tuppa koser seg også. En skikkelig herje jente har vi funne ut, det er fart og spenning som er tingen.



Vi har bestillt all inclusive og det er det sykeste utvalget jeg har sett, her får du alt. Dessertbord til alle måltider, jeg forstår ikke at folk orker og ete søtsaker til frokost, men det er min mening da. Vi synst det er greit med all inclusive hvertfall på dagene, men på kvelden så mister man litt av den kosen som jeg er vant til. Der du går rundt i gatene og finner en koselig resturant og får en meny i hånda, det er ganske høyt støynivå og veldig travelt med så mye folk i en matsal. Men det er utrolig delig både til lunsj og frokost og gå til duk og dekka bord og i tillegg så er det fri alkohol hele dagen, så her er det egentlig ikke lov å klage.


Hotellet er råflott, det er all slags aktiviteter på dagene, aerobic,kubbespill, volleyball ,vann aerobic, ja det var en god del av det som er for oss litt voksne, jeg har ikke fått testet ut noe av det ennå, men kanskje i dag. Så har du jo et hav av ting for de små,så jeg kan godt forstå at familier reiser hit.

I morgen skal vi inn til gamle byen i Rhodos det gleder vi oss til. Håper på litt shopping da!


De som skulle komme å montere kjøkken kommer enten i dag eller imorgen, så
da håper jeg på at jeg fåt tilsendt et bilde!


Ha en fin Mandag!

-Linda-


1 kommentar:

Nina sa...

Gleder meg til å se masse bilder :-D kos dere resten av ferien søss :-)<3