Min bloggliste

fredag 15. juni 2012


GJESTEBADET

Jeg er på jakt etter en skjenk/baderoms møbel som kan passe til denne vasken jeg bestilte fra kina. Jeg tenker at den må være hvit, og den kan ikke være så veldig stor, rundt 1 meter-1,20. ca. Det er generellt veldig vanskelig og finne baderoms møbel til frittstående vasker, spesielt til denne vasken.

Her ser dere vasken igjen!


Jeg tenker at en slik type skjenk kanksje hadde vært noe, hva sir dere?





Denne er jo nydelig, den er fra riviera maison, men den er akkurat litt for stor hos oss,syns denne hadde vært perfekt vist den hadde vært i en mindre utgave.


120680





Har dere noen tips til meg?


I dag er det fredag og helg, herlig! Det blir ikke så mye avslapping her i gården, her blir det 
jobbing i huset for fullt. Planen for denne helga er at han flinke mannen min skal legge gulv i kjellerstua og alle soverom, sette i dører og liste ferdig. Mine prosjekter er å få malt pipa nede og hvitlassere benkeplata på kjøkkenet. Håper vi får unnagjort det vi har tenkt, så det er bare til å henge i :)





Ha en fin helg!




-Linda-

Ingen kommentarer: