Min bloggliste

søndag 24. juni 2012


KOSESTUND

Hei og hopp, der var jammen helga allerede over, den gikk så altfor fort. Men vi er kjempefornøyd med alt som er blitt gjort i huset. Uten god hjelp fra familie så hadde vi ikke komt så langt. Nå sitter endelig jeg og Ole godt plantet i sofaen med en god film. Vi har knapt sett hverandre den siste tiden, så her må vi nyte vært sekund.

Jeg klarte å glømme minnebrikka igjen hjemme i dag så da jeg kom opp å skulle ta litt bilder til dere så gikk jo ikke det, så jeg gadd rett og slett ikke opp igjen. Så vi får heller ta det imorgen.

I kroken foran peisen vår har jeg lyst å kjøpe en loveseat for to. En skikkelig god kosestol.
Det er ikke det første vi kommer til å kjøpe, men satser på det ikke blir så lenge til likevel.
Her er noen av de vi har sett på.

Denne fra mille moi, denne hadde jeg gjerne krøpet opp i med en god kopp te.


Denne er også fra mille moi, de har så utrolig mye fint. Gardinene jeg skal ha opp til vinteren har jeg kjøpt derfra, og de kjøpte jeg faktisk for lenge siden, så godt likte jeg de faktisk, haha! Det er mangen som har ledd av meg for at jeg handla gardiner lenge før huset var ferdig.



Denne er litt renere i linjene, den er fra slettvoll, men fremdeles utrolig lekker. Syns det er fint å blande litt av det moderne inn også.



Vi har også sett på denne fra Ikea, et litt rimeliger utvalg. Kan jo være greit det også siden vi har ei lita ei som sikkert vil komme med sine grisete små hender over alt. Er det noen som har erfaring med noen av disse så tar jeg gjerne imot tips og råd


Kos dere resten av Søndagskvelden.


-Linda




1 kommentar:

Nina sa...

den første med putene der såg bare utrolig herlig ut :) hadde eg hatt plass, skulle gjerna hatt ein sånn i tyssedal :)