Min bloggliste

torsdag 28. juni 2012


KRANER, HVORFOR HAR JEG IKKE TENKT PÅ DET FØR?

Kraner meg her og kraner meg der,hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Disse dagene har gått med på å leite etter de rette kraner til servantene på badet, kjøkkenet og vaskerommet. Det er jo så utrolig stort utvalg så det er ikke rart at den jobben ble vanskelig Jeg hadde litt press på meg også, for det er jo noe vi må ha for å kunne flytte inn i huset, og rørleggeren går snart på ferie. Så her var det bare til å hive seg rundt.

I dag har vært en fantastisk dag, jeg har nytt sola til de grader. Jeg og tuppa har vært ute i hele dag. Og i tillegg ble dagen toppa med at jeg fikk venninebesøk fra Odda, så vi har hatt det vedig koslig, Var godt å få skvaldra i noen timer. 




Servant athena firkantet hvit
Denne servanten skal vi ha på badet nede. Den er fra megaflis og er en enkel og fin servant. Og ikke nok med det, den var ganske rimelig også. Vi ønsket to litt små servanter nede.



Til disse servantene har vi valgt Stela servantarmatur fra Hansa, en stilrein og moderne armatur der vannstrålen kommer ut som et fossefall. 






Til mosaikk vasken oppe så ønsket vi en klassisk servantarmatur, men siden det måtte være litt høyt så sank utvalget veldig, men tilslutt fant jeg et som jeg likte ganske godt.




Da ble det dette fra Hansgrohe, med en litten svang framme på tuten, helt enkelt men samtidig veldig klassisk og fint.



Til porselensvasken på kjøkkenet ønsket vi å ha et nostalgisk kjøkkenbatteri, men samtidig litt praktisk, så da fant jeg denne herligheten på bilde under. Og den har en spake i stedet for to.
Den er fra Tapwell, bestilt hos badeeksperten.no









Godt å tenke på alt som er gjort å bestillt, da ble vi et skritt nærmere. 
Jeg var oppe i huset i dag, ikke så mye nytt å vise dere enda, men det kommer! 
I helgen kommer søsteren min og typen, han skal hjelpe oss å mure trapp til inngangspartiet. Det blir artig, ikke så mye for meg å gjøre der oppe nå i helgen, så vi  får heller diske opp med litt god mat til arbeidskarene våres.


Da sier jeg God natt, da er det lalletid her i gården. Tuppa snorksov nesten før hun hadde lagt hode på puta, det merkes at varmen tar på, på disse små.





-Linda-

1 kommentar:

Nina sa...

Puta på hode, eller hode på puta?:-)