Min bloggliste

torsdag 14. juni 2012






INSPIRASJON INTERIØR


Først må jeg starte med å si at jeg kjøpte meg denne benken i går, weee... Den som jeg viste dere på tidligere innlegg, litt kjekkere å se den med masse gode puter i, Nå er jeg glad, gleder meg til å få den på plass. Da er et av tusen valg tatt når det gjelder møblering i huset.





Litt inspirasjonsbilder da jeg var på Ølen møbler, herlig med natur blandet med lyse farger. Det er snop for øynene.


 Dette må være drømmen av spisebord til benken jeg kjøpte. Synd at prisen er litt for høg. Fantastisk teak bord. Den står hvertfall høgt på ønskelista. Og sjekk de fantastiske lampene fra Tine K, ja takk sier jeg bare.

CasaAgent serien, er det ikke herlige pastellfarger? Jeg har allerede kjøpt inn litt fra denne serien som jeg vil ha i den åpne hylla mi. Trenger litt spreke friske farger inn på kjøkkenet. Kjenner jeg blir glad av slike farger.


Så har jeg store planer om å samle på dette settet fra Green gate. Trur det vil bli lekkert i vitrineskapene.
Koslig å kunne dekke på til kaffi gjester med et sånt søtt service. Hvertfall om sommeren.

Jeg var i haugesund på møbeljakt i dag, og i tillegg så skulle jeg få ordnet benkeplate til vaskerommet.
Jeg måtte inn å snike litt på slettvoll som låg rett ved siden av der jeg bestilte benkeplate. Fy fader de har mye lekkert, ikke bare var det lekkert, men sofaene de har er jo utrolig behagelig å sitte i. Jeg er på jakt etter en finsofa og en stol, skal lage en liten kosekrok uten tv. 





Bare dumt at lommeboken ikke alltid er like stor som man ønsker, men det er vel lov å drømme seg bort litt av og til?
Håper dere har hatt en fint torsdag. Snart helg igjen gitt, herlig.

-Linda-

Ingen kommentarer: